Mam przyjemność zaprosić was na nowe forum :)

Czym się wyróżnia? Przyjazna atmosfera i miejsce na wasze prace! Zostało stworzone przez grupę fanów, którzy mieli okazję poznać się w sieci. Nie są to zwyczajni gracze... wszyscy mają ogromny zapał i głowy pełne pomysłów, które będą realizowane właśnie w tym miejscu. Większość z nich jest świetnymi kreatorami!

Chcesz się nauczyć tworzyć? Publikować swoje prace? Lub po prostu pobierać niepowtarzalne dodatki? To dobre miejsce dla Ciebie! Sama opublikowałam tam już dużą część moich prac, w tym także parcele, których nie znajdziecie na moim blogu, a takich dodatków będzie więcej :)

wejdź i zobacz sam! Zostań z nami na simscreator!

4 Responses so far.

  1. Witaj green :) Bardzo chętnie zajrzę na nowe forum :) A co się stało, że na modujsimsy tylko Bożena jest w dziale kreatorów ? ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://sims3parcele.blog.onet.pl/

  2. po prostu się przenieśli z dodatkami na nowe forum :)
    no i połowa, o ile nie więcej, jeszcze niedawno miała bana, ale nie pytaj dlaczego :D Nie warto roztrząsać :)
    moduj ma nowy zarząd, a nowy admin wygląda na całkiem miłego, choć pewnie jeszcze trochę potrwa zanim wszystko się tam ustabilizuje :)

  3. Nie było mnie kilka dni a tu takie zmiany... No niefajnie. Mam nadzieję, że może kiedyś jeszcze wszyscy wrócą na moduj. A na razie życzę Wam miłego korzystania z nowego forum :)) Wpadajcie na moduj czasami, hm? :)

  4. Tzn ja wciąż jestem na moduj, adminem nie jestem już torchę dłużej, zrezygnowałam sama, bez jakiś afer, więc tu nie ma się co martwić :) Chodziło o brak czasu dla siebie :)

    A ze względu na to, że forum jest teraz pogrążone w nieco niefajnym klimacie, to już tam nie publikuje prac :) A to nowe mi się podoba, bo skupia się tylko na pracach autorskich :)

    PS.Twojego bloga oczywiście mam w przyjaciołach :)

Leave a Reply